مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:302021-07-25بين الملل

توافق دمشق و گروه های مخالف برای لغو محاصره و پایان دادن به عملیات نظامی در درعا


با وجودی که نیروهای دولتی اواسط ژوییه 2017 اکثر مناطق درعا را تحت کنترل خود درآورده اند اما همچنان گروهی از مخالفان دولت سوریه بر مناطقی از این استان کنترل دارند.

- با وجودی که نیروهای دولتی اواسط ژوییه 2017 اکثر مناطق درعا را تحت کنترل خود درآورده اند اما همچنان گروهی از مخالفان دولت سوریه بر مناطقی از این استان کنترل دارند.

نیروهای دولت سوریه و کمیته های مرکزی شهر درعا برای لغو محاصره و پایان دادن به عملیات نظامی علیه درعا به توافق رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، یک منبع در کمیته مرکزی استان درعا گفت، این کمیته ها و نیروهای ارتش سوریه توافق کردند در ازای تحویل تعداد محدودی سلاح فردی و ایجاد سه ایست بازرسی داخل محله های درعا که تاکنون مکان آنها مشخص نشده است، حمله به درعا را متوقف کرده، محاصره این شهر را لغو و مسیرهای میان درعا و مرکز آن را طی سه روز آینده از امروز یکشنبه توافق بازگشایی کنند.

همچنین یک منبع در جبهه جنوبی وابسته به ارتش آزاد سوریه؛ مخالف دولت دمشق اعلام کرد، نیروهای دولتی صبح روز شنبه تجهیزات نظامی و 300 نیرو از حومه شرقی درعا به شهر درعا وارد کردند.

نیروهای دولتی سوریه محله درعا البلد واقع در جنوب شرقی درعا تحت کنترل گروه های مخالف را محاصره کردند تا آنها را برای تحویل این محله یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق دمشق و گروه های مخالف برای لغو محاصره و پایان دادن به عملیات نظامی در درعا

توافق دمشق و گروه های مخالف برای لغو محاصره و پایان دادن به عملیات نظامی در درعا