مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-25بين الملل

نیویورک تایمز: حتی یک سرباز آمریکایی نیز عراق را ترک نخواهد کرد


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، آمریکا قصد ندارد نظامیان خود را از عراق خارج سازد، بلکه با عناوین دیگری آن ها را در این کشور نگه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأت عراقی از روز سه شنبه هفته گذشته به سرپرستی فؤاد حسین وزیر خارجه این کشور به آمریکا رفته است تا دور چهارم نشست موسوم به گفت و گوهای استراتژیک را پیش ببرد، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق نیز پیش از ظهر امروز راهی آمریکا شد تا فردا (دوشنبه) میهمان جو بایدن باشد و ادامه گفت و گوهای استراتژیک را به دست بگیرد.

دولت عراق از مدت ها پیش گفته که در این سفر قرار است تاریخ خروج نظامیان آمریکایی از عراق نهایی شود، اما روزنامه نیویورک تایمز روایت دیگری دارد و مدعی است که خروج نظامیان آمریکایی از عراق واقعیت ندارد و همه این ها یک پوشش سیاسی است.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز کاظمی به واشنگتن می رود تا از رییس جمهور آمریکا بخواهد که تمامی نیروهای رزمی این کشور را از عراق خارج سازد و در رسانه های عراقی چنین گفته شده که این سفر قرار است به حضور نیروهای رزمی آمریکا در عراق پایان دهد.

نیویورک تایمز در ادامه به نقل از مقامات آمریکایی در وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) و مقامات دیگر که نامی از آن ها نبرده، نوشته است که به نظر می رسد آمریکا با درخواست نخست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: حتی یک سرباز آمریکایی نیز عراق را ترک نخواهد کرد

نیویورک تایمز: حتی یک سرباز آمریکایی نیز عراق را ترک نخواهد کرد