مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-25بين الملل

بلینکن اشاره آیت الله سیستانی به لزوم نظارت بین المللی بر انتخابات را تمجید کرد


وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای عراقی خود، اشاره آیت الله سیستانی به لزوم نظارت بین المللی بر انتخابات آتی عراق را تمجید کرد.

- وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای عراقی خود، اشاره آیت الله سیستانی به لزوم نظارت بین المللی بر انتخابات آتی عراق را تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت میدل ایست نیوز، آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا شنبه ضمن تاکید بر حمایت کشورش از عراق، اشاره آیت الله سیستانی ، مرجعیت عالی دینی عراق به لزوم نظارت بین المللی بر انتخابات آتی عراق را تمجید کرد.

وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای گفت: فؤاد حسین ، وزیر امور خارجه این کشور شنبه نشستی با بلینکن همتای آمریکایی خود در چارچوب دور چهارم گفت وگوی راهبردی بین عراق و آمریکا برگزار کرد.

در بیانیه مذکور آمده که دو طرف درباره اهمیت تداوم حمایت از روابط دوجانبه در همه زمینه ها رایزنی و درباره آخرین تحولات منطقه و اهمیت تشدید رایزنی ها درباره مسائل منطقه ای و چالش هایی که ثبات منطقه با آن مواجه است، تبادل نظر کردند.

رییس دستگاه دیپلماسی عراق گفت که بغداد به حمایت و تقویت روابط دوجانبه با آمریکا به گونه ای که استراتژی آن را منعکس کند امیدوار است و بر لزوم همکاری برای تحقق منافع مشترک برای دو ملت دوست تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن اشاره آیت الله سیستانی به لزوم نظارت بین المللی بر انتخابات را تمجید کرد

بلینکن اشاره آیت الله سیستانی به لزوم نظارت بین المللی بر انتخابات را تمجید کرد