مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-25سياسي

تصویب طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی خیابان ولیعصر در کمیسیون ماده پنج


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تصویب طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی خیابان ولیعصر (عج) در کمیسیون ماده پنج خبر داد.

- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تصویب طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی خیابان ولیعصر (عج) در کمیسیون ماده پنج خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: حوزه شهرسازی و معماری مدیریت شهری دوره پنجم در راستای ارتقاء کیفیت محیطی شهر تهران و با رویکرد حفاظت و تقویت ارزش های کالبدی - هویتی موجود، تهیه طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی خیابان ولیعصر (عج) را در دستور کار خود قرار داد.

در همین راستا با برداشت های میدانی کلیه پلاک ها و بررسی چندباره آن ها به لحاظ حقوق مکتسبه، الزامات قانونی و محدودیت های موجود، طرح ساماندهی کالبدی و ارتقاء کیفی خیابان، ضوابط کالبدی و ساماندهی سیما و منظر شهری و چارچوب طراحی شهری این خیابان را تهیه کرد.

وی ادامه داد: این طرح پس از برگزاری سلسله نشست ها و جلسات با صاحب نظران و ذینفعان، نهایتاً در کمیسیون ماده 5 شهر تهران مطرح شد و به تصویب رسید.

خیابان ولیعصر (عج) که از عناصر اصلی و استخوان بندی شهر تهران به طول 17/2 کیلومتر است، از دامنه های البرز در شمال آغاز و تا دشت کوهپایه جنوب تهران (حد فاصله میدان های تجریش و راه آهن) ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی خیابان ولیعصر در کمیسیون ماده پنج

تصویب طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی خیابان ولیعصر در کمیسیون ماده پنج