مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-25اقتصادي

رویداد فناورانه نوشت افزار برگزار می شود


سومین رویداد به هم رسانی استارت آپ ها و تیم های صنایع خلاق با شتابدهنده ها از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع «نوشت افزار» برگزار می شود.

- سومین رویداد به هم رسانی استارت آپ ها و تیم های صنایع خلاق با شتابدهنده ها از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع نوشت افزار برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور ارائه خدمات و حمایت های متنوع به تیم ها و شرکت های نوپا و استارت آپ ها در مراحل مختلف چرخه عمرشان اقدام به برگزاری مجموعه رویدادهایی به نام پیوند کرده است و هدف از آن توانمندسازی صاحبان ایده های نوین فرهنگی و بهم رسانی فعالان فرهنگی و توسعه دهندگان کسب وکارهای فرهنگی با برگزاری دوره های آموزشی، تیم سازی برای صاحبان ایده، بهم رسانی فعالان فرهنگی با توسعه دهندگان کسب وکارهای فرهنگی، ارائه تسهیلات SEEDMONEY به شتابدهنده های دانش بنیان و عاملین سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و پیگیری مذاکرات و کمک در نگارش قراردادها با توسعه دهندگان کسب وکارهای فرهنگی است.

این رویدادها در حوزه فرهنگی است و سومین دوره آن با مشارکت بنیاد سپهر انقلاب اسلامی و با عنوان فرنو با رویکرد توسعه محصولات فرهنگی حوزه کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فناورانه نوشت افزار برگزار می شود

رویداد فناورانه نوشت افزار برگزار می شود