مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-25سياسي

فرآیند انتخاب شهردار اراک تشریح شد


منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اراک با صدور بیانیه ای فرآیند رتبه بندی نامزدهای شهرداری اراک و انتخاب شهردار را تشریح کردند.

- ، منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر اراک با صدور بیانیه ای فرآیند انتخاب شهردار اراک را تشریح کردند.

در این بیانیه آمده است: به استحضار مردم شریف و شهیدپرور کلانشهر اراک می رساند، اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اراک، پس از بحث و بررسی و برگزاری چندین جلسه اختصاصی، فرآیند انتخاب شهردار اراک را تعیین کردند.

بر اساس این فرآیند، پس از تطابق وضعیت نامزدهای بالقوه و معرفی شده با شرایط اولیه اختصاصی و عمومی اعلامی توسط وزارت کشور و تأیید احراز شرایط، به ارزیابی هر یک از نامزدها بر مبنای شاخص های تعیین شده توسط اعضا پرداخته خواهد شد و پس از مباحثه جمعی، برای هر شاخص، به نامزد مورد بررسی امتیاز داده خواهد شد.

اعضای منتخب شورای اسلامی کلانشهر اراک تلاش کردند با دقت و اختصاص زمان مناسب و در فرآیندی نظام مند و با بهره گیری از مشورت خبرگان و نخبگان مختلف از جمله در حوزه مدیریت شهری، شاخص ها را تعیین کنند که می توان به شاخص هایی چون: ولایتمداری و روحیه جهادی و انقلابی، کارآمدی، امانت داری بیت المال، مردمی بودن، شجاعت، تفکر شورایی، شناخت از ظرفیت های مدیریت شهری اراک، تحول گرا و قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند انتخاب شهردار اراک تشریح شد

فرآیند انتخاب شهردار اراک تشریح شد