مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-25فرهنگي

جشنواره بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودک و نوجوان آغاز شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز دومین جشنواره بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودک و نوجوان جایزه ویژه مهدی آذریزدی خبر داد.

- اظهار داشت: دومین جشنواره بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودک و نوجوان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ بازآفرینی متون ادب فارسی و کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه اولین دوره این جشنواره در سال گذشته کلید خورد، عنوان کرد: این برنامه در راستای برنامه های پایتخت کتاب در یزد اجرا شد.

جوادیان زاده یادآور شد: این جشنواره ملی توسط اداره کل ارشاد استان یزد با حمایت شورای کتاب کودک، دفتر مطالعات کودک و نوجوان دانشگاه شیراز برگزار می شود و جایزه لاکپشت پرنده که از جوایز معتبر ادبیات کودک و نوجوان است، به برگزیدگان این جشنواره اعطا می شود.

وی با اشاره به راه یابی 12 اثر به مرحله نیمه نهایی جشنواره عنوان کرد: داوران مطرح ملی و استانی آثار این جشنواره را داوری خواهند کرد و سه اثر را برای مرحله نهایی معرفی خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره در چند روز آینده به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، علاوه بر بزرگداشت استاد مهدی آذریزدی، پرداختن به موضوع بازآفرینی ادبی است که کمتر مورد توجه قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودک و نوجوان آغاز شد

جشنواره بازآفرینی متون کلاسیک ادب فارسی کودک و نوجوان آغاز شد