مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-25سياسي

وعده های وزیر نیرو برای حل مشکل خوزستان


جلسات خوبی با نمایندگان و فرهیختگان استان برگزار و تصمیمات خوبی هم گرفته شد که حتی در شرایط محدودیت آب که با مشارکت خود مسئولان در استان و کشاورزان مسأله مدیریت شود به این معنا که بتوانیم آب را در میزانی که مقدور است در اختیار قرار دهیم .

- وزیر نیرو گفت: جلسات خوبی با نمایندگان و فرهیختگان استان برگزار و تصمیمات خوبی هم گرفته شد که حتی در شرایط محدودیت آب که با مشارکت خود مسئولان در استان و کشاورزان مسأله مدیریت شود به این معنا که بتوانیم آب را در میزانی که مقدور است در اختیار قرار دهیم تا آسیبی به کشت پاییزه نزند و آب شرب مردم در نیمسال دوم مدیریت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان شب گذشته در برنامه تلویزیونی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید و توصیه ایشان را دستور دانست و اظهار کرد: خلاصه ترین و ساده ترین شکل بیان مقام معظم رهبری این بود که این موضوع را حق مردم دانستند که از شرایط پیش آمده گله مند باشند.

وی با تشریح موضوعات تصمیم گیری شده در استان خوزستان، گفت: اولین اتفاق خوبی که رخ داد این بود که علی رغم همه محدودیت های مالی که وجود دارد با تاکید شخص رییس جمهور دولت 50 درصد آنچه را که برای خوزستان تصویب کردند، واریز کنند و در حال حاضر پول در حساب شرکت های ذی نفع در استان خوزستان است و امیدواریم هر چه زودتر 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های وزیر نیرو برای حل مشکل خوزستان

وعده های وزیر نیرو برای حل مشکل خوزستان