مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-25سياسي

ماجرای درخواست شفاعت فرمانده گیلانی دفاع مقدس از دو رفیق شهدیش


سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در شب عملیات کربلای چهار، از دو رفیق رزمنده گیلانی خود فرهاد لاهوتی و وحید رزاقی قول گرفت که در صورت شهادت در آخرت و در پیشگاه پروردگار شفاعت او را کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در طول 43 سال از پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی شاید بارها نام شهید را از زبان مردم و مسؤولان شنیده باشید، شهدایی که با خون پاک خود در ایام پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس باعث استحکام این نظام مقدس شدند.

اما چه شد که شهدا این چنین در دل و جان مردم و جوانان این مرز و بوم ماندگار شده و هرکدام به الگویی برای هم وطنان خود مبدل شدند، شاید هر فردی جواب مختص به خود را داشته باشد ولی مهم ترین راز ماندگاری شهدا چیزی به غیر از اخلاص، توجه و اطاعت از خدا، عبادت خالص و تبعیت از ولی فقیه نیست.

کسی که در راه دفاع از وطن و دین خدا در مقابل استکبار قرارگرفته و با پروردگار خود معامله کرده و در راه خدا و جلب رضایت او از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، بی شک پروردگار نیز آن شخص را  آسمانی کرده و راه را برای آشنا شدن مردم با او و مطرح شدنش فراهم می سازد.

وقتی در جزییات زندگی شخصی شهدا ورود می کنیم چیزی جز صداقت با خدا، دوری از گناه و مبارزه با هوای نفس نمی یابیم لذا رفاقت و دوستی کردن با این افراد  که در عهد خود با خداوند صادق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درخواست شفاعت فرمانده گیلانی دفاع مقدس از دو رفیق شهدیش

ماجرای درخواست شفاعت فرمانده گیلانی دفاع مقدس از دو رفیق شهدیش