مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-25سياسي

انتقاد دادستان اردبیل از اقدامات نابسامان در حوزه الگوی کشت


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با انتقاد از اقدامات نابسامان در حوزه الگوی کشت، گفت: به تناسب ظرفیت هر خطه سرزمینی باید کشت و زرع در همان منطقه انجام شود تا با پرهیز از نسخه پیچی دستوری، - ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با انتقاد از اقدامات نابسامان در حوزه الگوی کشت، گفت: به تناسب ظرفیت هر خطه سرزمینی باید کشت و زرع در همان منطقه انجام شود تا با پرهیز از نسخه پیچی دستوری، کارها به شکل درست و به نفع مردم به پیش برود.

سید عبدالله طباطبایی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به چالش عظیم بی آبی در کشور و مشکلات ناشی از این امر در استان ها اظهار کرد: به جای تمرکزگرایی در مرکز کشور و پایتخت بهتر است تصمیم گیری ها به صورت منطقه ای انجام شده و مدیریت آب به موقع و با مفهوم دقیق به انجام برسد.

وی تصریح کرد: در مسئله آب خوزستان نه تنها موج سواری دشمنان مانع از بیان واقعی مشکلات شده بلکه خواسته مردم بهانه ای شده تا عده ای با نظام اسلامی تسویه حساب کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: بهتر است به صورت ریشه ای مشکلات و چالش های حوزه آب و خشکسالی مورد توجه قرار گیرد تا با سپردن کار به متخصصان و افراد با تجربه زمینه حل این مشکلات در یک برنامه چهار ساله در دولت آینده فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دادستان اردبیل از اقدامات نابسامان در حوزه الگوی کشت

انتقاد دادستان اردبیل از اقدامات نابسامان در حوزه الگوی کشت