مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-25سياسي

پیشنهادات رییس کمیسیون انرژی مجلس برای تولید و تامین برق


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از ظرفیت انرژی های تجدید پذیر در زمان غیرپیک برای صادرات و در زمان پیک در شبکه سراسری استفاده کنیم.

- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از ظرفیت انرژی های تجدید پذیر در زمان غیرپیک برای صادرات و در زمان پیک در شبکه سراسری استفاده کنیم.

فریدون حسنوند در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت توجه به تولید انرژی های تجدید پذیر، بیان کرد: در برنامه ششم توسعه تکالیف قانونی برای دولت در بحث تولید برق توسط انرژی های تجدید پذیر دیده شده است، بخشی از این تکالیف به تامین برق از طریق انرژی خورشیدی و بادی باز می گردد که متاسفانه تا به الان حدود 800 مگاوات تولید برق از طریق انرژی های تجدید پذیر داشتیم که بر اساس قانون باید حدود 5 هزار مگاوات می بود.

وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از این عقب ماندگی به قوانین ما باز می گردد و بخشی مربوط به قیمت گذاری و بخشی مربوط به تاخیر در پرداخت مطالبات سرمایه گذاران و بخشی مرتبط با صادرات می باشد.

ما باید مسیر صادرات را برای سرمایه گذاران این حوزه هموار کنیم و برای آنان امکان ارز آوری وجود داشته باشد تا بتوانند فعالیت خود را توسعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات رییس کمیسیون انرژی مجلس برای تولید و تامین برق

پیشنهادات رییس کمیسیون انرژی مجلس برای تولید و تامین برق