مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-25اقتصادي

اصفهان در توسعه یافتگی عقب است/سهم پایین اعتبارات ملی اصفهان


رییس سابق کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: اصفهان همچنان در توسعه یافتگی عقب است و اعتبارات بودجه ای که متناسب با درآمدهای این استان باشد را دولت تأمین نکرده است.

- با اشاره به اولویت های رییس جمهور جدید نسبت به استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان را باید با همه ظرفیت هایش مد نظر قرار داد و مسائل مهمی مانند احیای زاینده رود، رفع مشکلات کشاورزی، سرمایه گذاری و عقب افتادن اصفهان از سایر استان ها در شاخص های بهبود کسب و کار را به صورت ویژه بررسی کرد.

وی افزود: اصفهان علی رغم توسعه یافتگی برخی از مناطق آن اما همچنان در توسعه یافتگی حاشیه شهر و سایر مناطق عقب است و از سویی دیگر اعتبارات بودجه ای که متناسب با درآمدهای این استان باشد را دولت تأمین نکرده است.

عدم شایستگی جایگاه فعلی اصفهان رییس سابق کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: اکثریت افراد و مسئولان قابلیت ها و شایستگی های اصفهان را قبول دارند و این در حالی است که جایگاه فعلی آن شایسته نیست؛ از این رو مهم ترین مسئله شناخت قابلیت ها، استعدادها و توانمندی های استان است.

وی با تاکید بر وضعیت نامطلوب استان و مشکلات و چالش ها، گفت: بر اساس علم به این مشکلات باید برنامه ریزی صورت گیرد چراکه اصفهان به لحاظ اهمیت از یک وزارتخانه در سطح ملی کمتر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در توسعه یافتگی عقب است/سهم پایین اعتبارات ملی اصفهان

اصفهان در توسعه یافتگی عقب است/سهم پایین اعتبارات ملی اصفهان