مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:302021-07-25سياسي

چتر حمایت بهزیستی بر سر زنان در معرض خشونت


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مرکز بازپروری متشکل از خانه سلامت و خانه امن است، گفت: خانه سلامت ویژه افراد در معرض خشونت است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مرکز بازپروری متشکل از خانه سلامت و خانه امن است، گفت: خانه سلامت ویژه افراد در معرض خشونت است، ممکن است دختر یا زنی مورد تعرض برادر و یا پدر خانواده قرار بگیرد که پس از اعلام گزارش از سوی خود شخص یا دیگران، فرد مورد نظر در این مرکز پذیرش می شود.

اشرف عسگری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه فعالیت مراکز بازپروری در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یک مرکز بازپروری در استان و در شهرکرد وجود دارد که این مرکز مربوط به بانوان و دختران بوده و برای آقایان مرکز بازپروری تعریف نشده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: مرکز بازپروری و اورژانس اجتماعی در یک مکان قرار داشته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به افراد آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه مرکز بازپروری متشکل از خانه سلامت و خانه امن است، یادآور شد: خانه سلامت ویژه افراد در معرض خشونت است، ممکن است دختر یا زنی مورد تعرض برادر و یا پدر خانواده قرار بگیرد که پس از اعلام گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایت بهزیستی بر سر زنان در معرض خشونت

چتر حمایت بهزیستی بر سر زنان در معرض خشونت