مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-25ورزشي

زمینه صادرات عسل کنار لارستان فراهم شود


دبیر شورای مهارت لارستان، خواستار فراهم سازی زمینه صادرات عسل کنار لارستان شد.

- حجت ایزدمهر در خصوص جایگاه زنبورداری در لارستان به خبرنگار فارس گفت: مرکز آموزش فنی حرفه ای در جذب آموزش و اشتغال زایی جوانان اقدام به برگزاری کلاس پرورش زنبور عسل در این مرکز کرده است.

وی با تشریح مزایای برگزاری این کلاس ها افزود: با برگزاری کلاس پرورش زنبور عسل در لارستان، ضمن اشتغال زایی تعدادی از جوانان شهرستان باعث شد به جهت ساماندهی زنبورداران منطقه زمینه تشکیل تعاونی زنبورداران در شهرستان فراهم شود.

رییس مرکز فنی و حرفه ای لارستان با تاکید بر اینکه با توجه به تاکید شورای مهارت لارستان بر لزوم تشکیل میز قطر با توجه به نزدیکی بازی های جام جهانی 2022 و با توجه به کیفیت مرغوب عسل کنار لارستان باید زمینه صادرات آن فراهم شود، بیان کرد: برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال 2022 قطر شرایط مساعدی جهت صادرات آن به خارج از کشور و به خصوص کشور قطر را فراهم آورده است .

همچنین رییس اداره تعاون روستایی لارستان در خصوص ضرورت راه اندازی تعاونی زنبورداران در لارستان اظهار داشت: در لارستان 27 تعاونی در بخش کشاورزی  وجود دارد و در سال 1400 تعاونی زنبورداران لارستان نیز تاسیس شد و امیدواریم بتوان با ارائه خدمات بهتر به زنبورداران منطقه زمینه رشد و توسعه صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه صادرات عسل کنار لارستان فراهم شود

زمینه صادرات عسل کنار لارستان فراهم شود