مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-25سياسي

دولت جدید روند توسعه کشور را تسریع بخشد


امیدواریم دولت جدید بتواند به وعده خود عمل کرده و روند توسعه کشور را با سرعت به مسیر پیش بینی شده در چشم انداز 20 ساله برساند.

- ، محسن هاشمی در جلسه صبح یکشنبه شورای شهر تهران، افزود: در آستانه عید بزرگ غدیر قرار داریم، واقعه غدیر تبلور پیوستگی امت و امامت، ولایت و ملت، هدایت و ابلاغ است که موجب وحدت و هم صدایی مسلمین در برابر پیام وحی شد.

وی ادامه داد: معرفی امیرمومنان توسط رسول اکرم در غدیر، به عنوان رهبری برای همه اقشار و اقوام و ملت های اسلامی بود و بایست این سرچشمه زلال معرفت و علم و هدایت، برای بهره بردن همه اقوام و مذاهب و گروه های اسلامی همچنان جریان یابد.

رییس شورای شهر تهران اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد وقایعی تلخ در استان خوزستان بودیم، وقایعی که نمی توان آنها را محدود به خشکسالی و کمبود آب دانست بلکه توسعه متعادل، متوازن و پایداری می بایست، کاستی های به جا مانده از جنگ و مشکلات پیشین خوزستان را جبران کند.

هاشمی عنوان کرد: توسعه متعادل، توزیع عادلانه مواهب توسعه بین همه اقشار جامعه بود اما در خوزستان شاهد حضور صنایع بزرگ نفت و فولاد و پتروشیمی و پالایش هستیم بدون آنکه منافع این توسعه به اندازه کافی به میزبان این صنایع برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید روند توسعه کشور را تسریع بخشد

دولت جدید روند توسعه کشور را تسریع بخشد