مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-25اقتصادي

شبکه آبرسانی پایدار به 18 روستای خراسان جنوبی تکمیل شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: شبکه آبرسانی پایدار به 18 روستای خراسان جنوبی تکمیل شد و به زودی از چرخه آبرسانی سیار خارج می شوند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: شبکه آبرسانی پایدار به 18 روستای خراسان جنوبی تکمیل شد و به زودی از چرخه آبرسانی سیار خارج می شوند.

حسین امامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خراسان جنوبی 342 هزار مشترک آب شهری و روستایی دارد که 270 هزار مشترک مشترک خانگی هستند که 70 درصد مصارف آب استان را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: در استان به 430 روستا آبرسانی سیار صورت می گیرد و 380 روستا به صورت ثابت آبرسانی سیار می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه سالانه 300 هزار مترمکعب آب توسط 22 تانکر به روستاها حمل می شود، تصریح کرد: تعهد استان در سال جاری آبرسانی پایدار به 100 روستاست که تاکنون 12 روستا از چرخه آبرسانی سیار خارج شدند.

امامی با بیان اینکه هم اکنون 75 درصد روستاهای خراسان جنوبی دارای شبکه توزیع آب هستند، افزود: براساس ارزیابی انجام شده 10 درصد مشترکان خانگی استان پرمصرف هستند.

وی اظهار کرد: خراسان جنوبی در شاخص بهره مندی آب شرب روستایی از میانگین کشوری پایین تر و در مناطق شهری از میانگین کشوری بالاتر است و شاخص بهره مندی آب شرب از شبکه آبرسانی روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آبرسانی پایدار به 18 روستای خراسان جنوبی تکمیل شد

شبکه آبرسانی پایدار به 18 روستای خراسان جنوبی تکمیل شد