مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:502021-07-25اقتصادي

ویژگی جدید گوگل مپ برای اطلاع از شلوغی اتوبوس و مترو + تصاویر و فیلم


ابزار پیش بینی ازدحام گوگل میزان شلوغ بودن بسیاری از مسیر های حمل و نقل عمومی را در گوگل مپ پوشش می دهد؛ گوگل چند سال پیش ویژگی کاملا جدید مربوط به پیش بینی ازدحام را برای گوگل مپ راه اندازی کرد.

- گوگل با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، علاوه بر ارائه اطلاعات لازم برای مسیریابی و موقعیت مکانی، می تواند در برخی موقعیت های مکانی، سامانه های حمل و نقل عمومی را نیز تحت نظر گرفته و میزان شلوغی و ازدحام اتوبوس ها و مترو را نیز اعلام کند.

اریک تولوم مدیر محصول گوگل مپ در وبلاگ گوگل اعلام کرد: جای تعجبی وجود ندارد که حجم مسافران در سیستم حمل و نقل عمومی طی روزهای ابتدایی همه گیری کرونا به شدت کاهش یافته بود.

اما در شرایط فعلی که مردم در حال بازگشت به روال طبیعی زندگی هستند و مسیرهای حمل و نقل در ایالات متحده نسبت به سال گذشته 50 درصد شلوغ تر شده است، رعایت نکات ایمنی برای سلامت همچنان مهمترین نکته محسوب می شود.

گوگل اعلام کرده است که حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران همچنان در اولویت قرار دارد و در بروزرسانی نقشه ها برای حفظ حریم خصوصی موقعیت مکانی کاربران از فناوری ناشناس سازی و تکنیک های متغیر حریم خصوصی استفاده کرده است.

بروزرسانی جدید گوگل مپ همچنین بر اساس تاریخچه موقعیت مکانی کاربران اندروید، جدول زمانی و تاریخچه ای از ترددهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی جدید گوگل مپ برای اطلاع از شلوغی اتوبوس و مترو + تصاویر و فیلم

ویژگی جدید گوگل مپ برای اطلاع از شلوغی اتوبوس و مترو + تصاویر و فیلم