مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:402021-07-25اجتماعي

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور مشخص شد


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه کنکور 1400 در هفته آینده خبر داد و گفت: به این ترتیب، داوطلبان مجاز اعلام شده، از نیمه اول مرداد ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه کنکور 1400 در هفته آینده خبر داد و گفت: به این ترتیب، داوطلبان مجاز اعلام شده، از نیمه اول مرداد ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کنکور 1400 از صبح روز چهارشنبه 9 تیر با برگزاری آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر آغاز شد و به مدت چهار روز و با شرکت داوطلبان سایر گروههای آزمایشی ادامه یافت.

بر این اساس کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه 10 تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه 11 تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان های خارجی در صبح روز شنبه 12 تیرماه برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نتایج اولیه کنکور این هفته اعلام نمی شود، تصریح کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری به صورت کارنامه تنظیم شده و در هفته آینده یعنی دهه اول مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور مشخص شد

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور مشخص شد