موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:202021-07-24سياسي

فناوری، نوآوری و خلاقیت اولویت اصلی جهاددانشگاهی است


عضو کمیسیون آموزش مجلس توجه به فناوری و نوآوری را اولویت اصلی جهاددانشگاهی دانست و بیان کرد: جهاددانشگاهی به میزانی به رشد و بالندگی رسیده که با ایجاد شرکت های دانش بنیان و به کارگیری نیروهای جهادی و در عین حال متخصص و متعهد، - اشتغال زایی و درآمدزایی و همچنین رفع نیازهای کشور را دنبال می کند.

دکتر محمدمهدی زاهدی در گفت و گو با ایسنا، با تبیین اقدامات جهاددانشگاهی و نقش آن در توسعه کشور گفت: در پی فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) مبنی بر تشکیل شورای انقلاب فرهنگی، جهاددانشگاهی در سال 1359 به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی به عنوان یک نهاد انقلابی تاسیس شد.

وی با بیان اینکه در سال های اول انقلاب فضای سیاسی به فضای فناوری، توسعه دانش و به کارگیری در حوزه های کاربردی ارجحیت داشت، تصریح کرد: اکنون جهاددانشگاهی در بیشتر حوزه ها مخصوصا حوزه های بنیادی مثل نفت، دانش بنیان، گیاهان دارویی و .

پرچمداری می کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: جهاددانشگاهی تاکنون نشان داده که با خلاقیت و نوآوری برخی از نیازهای کشور را برطرف کند.

وی توجه به فناوری و نوآوری را اولویت اصلی جهاددانشگاهی دانست و بیان کرد: جهاددانشگاهی به میزانی به رشد و بالندگی رسیده که با ایجاد شرکت های دانش بنیان و به کارگیری نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری، نوآوری و خلاقیت اولویت اصلی جهاددانشگاهی است

فناوری، نوآوری و خلاقیت اولویت اصلی جهاددانشگاهی است