مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-24فناوري

بهره مندی بیش از 172 هزار مشترک بانه ای از خدمات مخابرات


مدیر مخابرات منطقه کردستان از بهره مندی 172 هزار و 513 مشترک از خدمات مخابراتی در سه حوزه دیتا، سیار و تلفن ثابت خبر داد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از بانه، آزاد حکمت در بازدید دو مرکز شهید نصراللهی و ریموت شهرستان بانه به منظور کسب اطلاع از وضعیت امکانات و پتانسیل های موجود اظهار داشت: امکانات مخابراتی در شهرستان بانه با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات توسعه می یابد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی مطلوب در حوزه های تلفن ثابت، سیار و دیتا از جمله استراتژی های مخابرات منطقه به مشتریان است، خاطرنشان کرد: به همین منظور، توسعه زیرساخت های مخابراتی در شهرستان بانه با تامین تجهیزات و امکانات فنی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران و کارشناسان در خصوص بررسی وضعیت خدمات مخابراتی و امکانات لازم در شهرستان بانه، افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده و برآورد تجهیزات نسبت به توسعه امکانات در این شهرستان اقدام خواهد شد.

حکمت با اعلام ضرورت نیاز شهروندان به تلفن ثابت و بسترهای این سرویس مخابراتی تصریح کرد: ایجاد و توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در نقاط شناسایی شده در شهرستان بانه از اولویت های کاری مخابرات در این شهرستان است که به زودی در این راستا گام های بلندی برخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 172 هزار مشترک بانه ای از خدمات مخابرات

بهره مندی بیش از 172 هزار مشترک بانه ای از خدمات مخابرات