مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-24فرهنگي

آموزش نباید بدون ایجاد فرصت شغلی باشد


از نهاد های مربوطه انتظار می رود بعد از ارائه دوره های آموزشی، به فکر ایجاد فرصت شغلی هم باشند.

- ایسنا/اردبیل فیلمبردار سینما گفت: از نهاد های مربوطه انتظار می رود بعد از ارائه دوره های آموزشی، به فکر ایجاد فرصت شغلی هم باشند.

محبوب شکرزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بحث آموزش باید توسط انجمن های هنری خصوصا در رشته فیلمبرداری انجمن سینمای جوان انجام شود و در شرایط فعلی می توان اذعان کرد که آموزش رشته فیلمبرداری سینما در اردبیل ضعیف است.

وی با بیان اینکه در هر رشته سینمایی دوستانی هم که به موفقیت هایی دست یافتند با پشتکار خودشان به چنین جایگاهی رسیده اند، تصریح کرد: انجمن سینمای جوان در حد آشنایی با اصول فیلمسازی اکتفا می کنند و فعلا تنها جایی که به آموزش رشته سینما می پردازند، این انجمن است.

شکرزاده اضافه کرد: رشته فیلمسازی خصوصا حرفه فیلمبرداری باید به روز باشد و این تنها از طریق برگزاری ورکشاپ ها و حضور اساتید بزرگ در دوره های آموزشی می تواند به فعل تبدیل شود .

این فیلمبردار سینما با اشاره به اینکه افراد علاقمند به حرفه فیلمبرداری در اردبیل برای آموزش رغبت زیادی از خود نشان نمی دهند، ادامه داد: این افراد باید آنقدر در مورد برگزاری دوره های تخصصی و حرفه ای پیگیر باشند تا مسئولان مربوطه برگزاری این دوره ها را در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نباید بدون ایجاد فرصت شغلی باشد

آموزش نباید بدون ایجاد فرصت شغلی باشد