مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-24ورزشي

ماجرای تبانی های لیگ دو ؛ اخراج سرمربی قبل از فساد!


یکی از تیم هایی که در هفته های پایانی لیگ دسته دوم در گروه ب نتایجش در برابر حریفان شبهه بر انگیز تشخیص داده شد تیم شاهین بندر عامری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این در هفته ماقبل پایانی در زمین تیم سردار بوکان با 7 گل پیروز شد و در هفته پایانی هم در خانه اش 5 گل به تیم میلاد مهر تهران زد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهید قندی از صعود به مرحله پلی آف باز ماند؛ تیم شهید قندی یزد در هفته پایانی با نتیجه 10 بر یک از سد سردار بوکان گذاشت.

کمیته اخلاق بعد از بررسی نتایج بازی ها و هم چنین گزارشات دریافتی مرحله پلی آف لیگ 2 را تعلیق کرده است و هم چنین از مدیران و سرپرستان سه تیم شهید قندی یزد شاهین بندرعامری و شهرداری ماهشهر برای بررسی پرونده دعوت کرده است و تا زمان برگزاری جلسه و هم چنین صدور رای این ها از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم هستند.

تعداد کسانی که به بهانه بررسی نتایج شبهه آور در هفته های پایانی لیگ 2 در گروه ب به کمیته اخلاق دعوت شده اند 22 نفر هستند.

و اما شاهین بندرعامری تیمی که اولین فصل حضور در لیگ 2 را تجربه می کرد ودر مرحله یک هشتم نهایی پذیرای پرسپولیس بود در هفته های پایانی در سکوت خبری دست به حرکت عجیبی زد و آن اخراج رضا نظرزاده (سرمربی) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تبانی های لیگ دو ؛ اخراج سرمربی قبل از فساد!

ماجرای تبانی های لیگ دو ؛ اخراج سرمربی قبل از فساد!