مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:352021-07-24سياسي

ایسنا از از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است


رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: شکل گیری ایسنا و توسعه این رسانه تا به امروز به عنوان یک خبرگزاری غیردولتی، دانشجویی و کاملا آکادمیک و حرفه ای از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است.

- ایسنا/لرستان رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: شکل گیری ایسنا و توسعه این رسانه تا به امروز به عنوان یک خبرگزاری غیردولتی، دانشجویی و کاملا آکادمیک و حرفه ای از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است.

کیانوش جهانپور در گفت گو با ایسنا با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در اقدامات نخستین خود گام های بلندی در حوزه توسعه آموزش و پژوهش و حتی زمینه های بهداشتی و درمانی در کشور برداشت، اظهار کرد: این درحالیست که در برخی از استان های کشور شاهد فعالیت های چشمگیر آزمایشگاه های و مراکز تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی وابسته به جهاد دانشگاهی و علوم پزشکی در حوزه سلامت هستیم.

وی اضافه کرد: شاید به رغم توفیقات خوبی که در برخی استان ها در این زمینه فراهم شد چنانچه حمایت و توجه بیشتری به جهاد دانشگاهی در حوزه سلامت می شد می توانست این موضوع گسترش و توسعه بیشتری پیدا کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: امروز در وزارت بهداشت با آن سابقه مطلوبی که جهاد دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی وابسته به این نهاد مهم انقلابی در برخی استان های کشور این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا از از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است

ایسنا از از توفیقات و نقاط مثبت جهاد دانشگاهی است