مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:252021-07-24اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 36 هزار تُن گندم از کشاورزان رزنی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید تضمینی بیش از 36 هزار تُن گندم مازاد شهرستان رزن توسط مراکز خرید این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید تضمینی بیش از 36 هزار تُن گندم مازاد شهرستان رزن توسط مراکز خرید این شهرستان خبر داد.

مسعود بکایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز فعالیت مراکز خرید تضمینی گندم و کلزا سطح استان همدان از چهارم تیر ماه، اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت مراکز خرید تضمینی گندم در سطح استان همدان تا یکم مرداد ماه شهرستان رزن با تحویل 36 هزار و چهار تُن گندم بیشترین گندم تحویلی به مراکز خرید تضمینی گندم را داشته است .

وی شهرستان فامنین در سطح استان را با تحویل 2420 تُن گندم جزء پایین ترین شهرستان های تحویل دهنده گندم مازاد خود به مراکز خرید تا یکم مرداد ماه برشمرد و تصریح کرد: تاکنون 149 هزار 710 تُن گندم از گندمکاران و دهقانان سطح استان همدان توسط مراکز خرید تضمینی به ارزش بیش از هفت میلیارد و557 میلیون ریال خریداری شده که از این میزان گندم خریداری شده طی پنج مرحله افزون بر چهار میلیارد و 464 میلیون ریال از مطالبات گندمکاران معادل 59 درصد پرداخت و مبلغی افزون بر سه میلیارد و 93 میلیون ریال از مطالبات کشاورزان در صف پرداخت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 36 هزار تُن گندم از کشاورزان رزنی

خرید تضمینی بیش از 36 هزار تُن گندم از کشاورزان رزنی