مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:202021-07-24حوادث

توفان پارسیان هرمزگان موجب مرگ جوان 26 ساله شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: جان جوان 26 ساله براثر وقوع توفانی که حدود ساعت 19 و 52 دقیقه شهرستان پارسیان این استان رخ داد از دست رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مهرداد حسن زاده شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این توفان 126 و 36 دهم کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و موجب شد دیواری که این جوان اهل بستک آنجا پناه گرفته بود بر رویش تخریب شود.

وی ادامه داد: این توفان با توجه به سرعتی که داشته خسارت های فراوانی به دنبال داشته باشد که فرماندار درحال بررسی وضعیت و دریافت گزارش میزان خسارت ها در مناطق مختلف پارسیان است.

وی اضافه کرد:این شرایط جوی ناپایدار ناشی از فعالیت سامانه فصلی است که روز گذشته هشدار سطح نارنجی در پی پیش بینی فعالیت آن در هرمزگان اعلام شد و این سامانه تا فردا شب در این استان فعال خواهد ماند، آثار آن به ویژه در شهرستان های حاجی آباد، بستک و بشاگرد و رودان و پارسیان (گاوبندی) بیشتر مشخص می شود.

شهرستان پارسیان در فاصله 407 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر توفان در پارسیان که منجر به ضایعه از دست رفتن جان یک جوان در غربی ترین نقطه هرمزگان شد توفان شدید دیگری هم در منطقه ای که فرودگاه قشم واقع شده حادث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان پارسیان هرمزگان موجب مرگ جوان 26 ساله شد

توفان پارسیان هرمزگان موجب مرگ جوان 26 ساله شد