مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 01:452021-07-24سياسي

مهم ترین خلاءهای نظام آموزشی ایران چیست؟


یک پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش گفت: نقش معلم در کشور مالزی، نقشی تسهیل گر و کمک کننده است و مطالب آموزشی به صورت گام به گام ارائه می شود اما در ایران از همان ابتدا راهبردهای مورد نیاز برای حل مسئله در اختیار دانش آموز قرار گرفته و فرصت تفکر برای یافتن راه .

- ایسنا/همدان یک پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش گفت: نقش معلم در کشور مالزی، نقشی تسهیل گر و کمک کننده است و مطالب آموزشی به صورت گام به گام ارائه می شود اما در ایران از همان ابتدا راهبردهای مورد نیاز برای حل مسئله در اختیار دانش آموز قرار گرفته و فرصت تفکر برای یافتن راه حل از دانش آموز گرفته می شود.

مومن علی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ما در این پژوهش سعی کردیم کشوری همسو با ایران برای مقایسه سیستم آموزشی انتخاب کنیم و در بین کشورهای اسلامی، کشور مالزی گزینه مناسبی بود پس در سال 2014 طی سفری به کشور مالزی ضمن بررسی دانشگاه مالایا، دانشگاه سان وی، مهد کودک UCSI و مدرسه بین المللی مونت کیارا، در سومین سمپوزیوم بین المللی که توسط سه کشور چین، مالزی و تایلند برگزار شد، شرکت کردیم.

او تغییر در نقش ها و میزان مشارکت در یادگیری را از مهم ترین تفاوت های دو سیستم آموزشی کشور ایران و مالزی می داند و ادامه داد: نقش معلم در کشور مالزی، نقشی تسهیل گر و کمک کننده است به عنوان مثال در کشور ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین خلاءهای نظام آموزشی ایران چیست؟

مهم ترین خلاءهای نظام آموزشی ایران چیست؟