مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 01:252021-07-24اقتصادي

با هر گونه گرانفروشی نان در اسدآباد برخورد می شود


مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد گفت: با هرگونه گرانفروشی نان در شهرستان برخورد می شود چرا که هنوز نرخ جدید نان در شهرستان اعمال نشده و در این رابطه باید استانداری تصمیم بگیرد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد گفت: با هرگونه گرانفروشی نان در شهرستان برخورد می شود چرا که هنوز نرخ جدید نان در شهرستان اعمال نشده و در این رابطه باید استانداری تصمیم بگیرد.

مصطفی حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت نان فعلا تغییری نیافته و مردم در صورت گرانفروشی می توانند تخلف را به سامانه 124 اطلاع دهند تا با نانوایی متخلف برخورد شود.

وی افزود: طی یک ماه گذشته اداره صمت شهرستان 150 مورد بازرسی از سطح نانوایی های شهرستان انجام داده که در این بازرسی ها به علت تخلف در عدم توجه به پروتکل های بهداشتی دو واحد نانوایی پلمب شدند.

مدیر اداره صمت اسدآباد همچنین تصریح کرد: در این بازرسی ها 25 نانوایی متخلف نیز شناسایی شد که این نانوایی ها اقدام به تخلفاتی چون عرضه خارج از شبکه، تعطیلی غیر مجاز،کم فروشی و گرانفروشی نان کرده بودند.

حیدری با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای 124 واحد نانوایی بوده که از این تعداد 96 واحد نانوایی یارانه ای شهری و روستایی، 28واحد آزادپز هستند و علاوه بر آن تعداد 14 واحد سنگکی، سه واحد مجتمع، شش واحد بربری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هر گونه گرانفروشی نان در اسدآباد برخورد می شود

با هر گونه گرانفروشی نان در اسدآباد برخورد می شود