مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 01:052021-07-24سياسي

شوخی با اخراج دانشمند هسته ای/ اصولگرا و اصلاح طلب را سوژه کردیم!


تهیه کننده سریال «وضعیت زرد» معتقد است با شوخی های این سریال، مخاطب می تواند احساس کند که فضای تازه ای در طنز تلویزیونی ایجاد شده است.

- تهیه کننده سریال وضعیت زرد معتقد است با شوخی های این سریال، مخاطب می تواند احساس کند که فضای تازه ای در طنز تلویزیونی ایجاد شده است.

حامد بامروت نژاد تهیه کننده سریال طنز تلویزیونی وضعیت زرد درباره این سریال که از جمعه شب اول مردادماه پخش آن از شبکه سه آغاز شده است، به خبرنگار مهر بیان کرد: از یک سال و نیم پیش که با دوستان باشگاه طنز انقلاب همکاری می کردیم، می خواستیم طنزی نمایشی به تولید برسانیم.

باشگاه انقلاب در حوزه های طنز ژورنالیستی و استندآپ کمدی وارد شده بود و قصد داشتیم در حوزه طنز نمایشی هم ورود کنیم که در قالب سیت کام باشد.

ساخت وضعیت زرد در قالب سیت کام وی درباره معرفی سریال در قالب سیت کام اظهار کرد: به دلیل زمان کمی که تولید هر قسمت از این مجموعه می برد و پروداکشن سبک تری که دارد از قالب سیت کام بهره گرفتیم.

سریال هم در لوکیشن های محدود یعنی فضای خبرگزاری و خانه سعید تولید می شود که حدود 80 درصد سریال در این دو لوکیشن می گذرد.

بامروت نژاد اضافه کرد: در چنین کاری، مجموعه پیرنگ اصلی ندارد بلکه شخصیت های اصلی دارد و مخاطب روی شخصیت ها متمرکز می شود، از طرفی در موضوعات مختلف می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوخی با اخراج دانشمند هسته ای/ اصولگرا و اصلاح طلب را سوژه کردیم!

شوخی با اخراج دانشمند هسته ای/ اصولگرا و اصلاح طلب را سوژه کردیم!