مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 23:502021-07-24فرهنگي

رویداد فرهنگی هنری رسانه ای بچه های غدیر در کاشان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارسی از کاشان، میثم نمکی امروز بابیان اینکه رویداد بچه های غدیر یک رویداد فرهنگی، هنری و رسانه ای است، اظهار کرد: این رویداد از سری برنامه های کاشان پایتخت نهج البلاغه است به نحوی که در رویداد رسانه ای دانش آموزان جوان و نوجوان عکس نوشته، فوتوکامنت و از این قبیل موارد تولید می شود.

وی بابیان اینکه خروجی این اقدام کتاب حکمت های نهج البلاغه است، افزود: این کتاب با محوریت نهج البلاغه تولید می شود و در بخش دیگر نیز انیمیشن، فوتوکلیپ، تیزر و از این قبیل موارد نیز تولید می شود و این اقدام ازآن جهت خاص و منحصربه فرد است که برای کتاب های آسمانی نظیر تورات، انجیل، قرآن و غیره ازاین دست تولیدات راداریم اما در مورد نهج البلاغه چنین تولیداتی وجود ندارد.

مسئول دبیرخانه دائمی پایتخت نهج البلاغه ایران بابیان اینکه متولی بخش رسانه ای رویداد بچه های غدیر قرارگاه رسانه ای شهید آوینی، موسسه امیرالمؤمنین و رویش رسانه است، ابراز داشت: بخش هنری با محوریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان است که از هنرمندان در بخش های خطاطی، نقاشی سیاه قلم و دیگر حوزه ها دعوت به عمل می آید.

وی بابیان اینکه حدود 40 نفر از هنرمندان شهرستان کاشان در رویداد بچه های غدیر حضور دارند، گفت: در حوزه فرهنگی نیز از قرارگاه های جهادی فعال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد فرهنگی هنری رسانه ای بچه های غدیر در کاشان برگزار شد

رویداد فرهنگی هنری رسانه ای بچه های غدیر در کاشان برگزار شد