مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 20:052021-07-24سياسي

اجرا و تکمیل خط انتقال آب سد ارغون مطالبه جدی مردم «کلمه» است


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سریع ترین زمان برای احداث خط انتقال آب از سد ارغون به شهر کلمه اقدام شود تا مردم از مزایای این سد بهره مند شوند.

- ، ابراهیم رضایی عصر شنبه در آیین افتتاح سد ارغون دشتستان اظهار داشت: تلاش مسئولان استانی و شهرستانی، مجریان و پیمانکار، نیروها و ناظران پروژه که به طور مستمر در تلاش برای تکمیل این سد بودند قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه کمبود اعتبار یکی از مهمترین مشکلات حوزه آب کشور است ادامه داد: وضعیت بوشهر در حوزه آب تفاوتی با خوزستان ندارد و اینکه مردم اعتراضی نمی کنند به نشانه نداشتن اعتراض نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مشکلات آب در بخش بوشکان را جدی دانست و بیان کرد: مردم نجیب دشتستان علی رغم مشکلات فراوان اعتراضی نکرده اند و این موضوع نباید باعث بی توجهی به مشکلات شود.

وی با اشاره به اینکه بوشکان محروم ترین بخش استان بوشهر است اضافه کرد: وضعیت مسیر مرکز شهرستان تا شهر کلمه باید بهبود یابد و از همه مسئولانی که در این مراسم هستند می خواهند در برگشت به بوشهر از این مسیر تردد کنند.

رضایی تاکید کرد: مردم بخش بوشکان طی روزهای گذشته مراجعات حضوری و تلفنی و مجازی فراوانی به ما داشتند که نباید پروژه سد ارغون به صورت ناقص افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا و تکمیل خط انتقال آب سد ارغون مطالبه جدی مردم «کلمه» است

اجرا و تکمیل خط انتقال آب سد ارغون مطالبه جدی مردم «کلمه» است