مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 20:052021-07-24ورزشي

نبود دوچرخه مشکل تنها نماینده ایران در پارالمپیک توکیو


تنها نماینده دوچرخه سوار ایران در پارالمپیک توکیو با اشاره به نداشتن دوچرخه برای تمرین و شرکت در بازیهای پارالمپیک گفت: به دلیل شکستن دوچرخه ام در جریان تمرینات، - تنها نماینده دوچرخه سوار ایران در پارالمپیک توکیو با اشاره به نداشتن دوچرخه برای تمرین و شرکت در بازیهای پارالمپیک گفت: به دلیل شکستن دوچرخه ام در جریان تمرینات، در حال حاضر دوچرخه مناسب جاده برای پیگیری تمرینات و شرکت در پارالمپیک ندارم.

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز در جریان پیگیری تمریناتم در جاده و در ماده استقامت متاسفانه از مسیر خارج شدم و این مساله سبب شکستن دوچرخه ام شد.

وی گفت: قرار است در بازیهای پارالمپیک توکیو در سه رشته استقامت، تایم تریل انفرادی و پیست شرکت کنم که در رشته استقامت دوچرخه مناسب این ماده را ندارم، امیدوارم با حمایت فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک سریعتر بتوانم دوچرخه استقامت تهیه کنم تا مشکلی برای حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو در این ماده نداشته باشم.

محمدی همچنین با بیان این که 2 سال است از تمرینات پیست دور هستم، افزود: چون پیست مناسبی در زنجان برای انجام تمرینات وجود ندارد، 2 سال است که تمرینی در پیست نداشتم و تمرینات خود را از 10 مرداد در پیست آزادی برای حضور در پارالمپیک آغاز خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود دوچرخه مشکل تنها نماینده ایران در پارالمپیک توکیو

نبود دوچرخه مشکل تنها نماینده ایران در پارالمپیک توکیو