مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 18:452021-07-24ورزشي

نجاتی چشم و چراغ ورزش قم در المپیک 2021 است


علیرضا نجاتی چشم و چراغ ورزش قم در بازی های المپیک 2021 توکیو ژاپن خواهد بود.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: نجاتی برای این که در این جایگاه باشد، زحمت زیادی کشیده، عرق ریخته و خوشی ها را بر خود تحریم کرده و شایسته روزگار شیرین کنونی است و امیدوارم در این رویداد بزرگ جهانی موفق باشد.

وی ادامه داد: از روزی که نجاتی یک نونهال کشتی گیر تازه کار و ساده بود خیلی ها در کشتی قم وی را پشتیبانی و تا به امروز هنوز هم دست های ناپیدا این استعداد کشتی قم را برای رسیدن به موفقیت همراه می کنند، بنابراین قدردان تمام آنها هستیم و به پشتوانه دلگرمی این عزیزان بهترین ها را برای نماینده سرسخت ورزش قم در میدان المپیک آرزو داریم.

رییس هیات کشتی استان قم در ادامه به حضور داور بین المللی این رشته به عنوان مدرس فدراسیون در دوره داوری کشتی اشاره کرد و افزود: این دوره دهه سوم تیر ماه به عنوان کلاس کنترل و ارتقاء داوران ملی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و سعید عباسی داور درجه S1 به عنوان مدرس در این کلاس حضور یافت.

وی سپس به اردوی مشترک فرنگی کاران قم با تیم ملی جوانان ترکیه اشاره و بیان کرد: این اردو تا آخرین روز تیر ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد و ملی پوشان جوان کشورمان که قمی ها هم بین آنها حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجاتی چشم و چراغ ورزش قم در المپیک 2021 است

نجاتی چشم و چراغ ورزش قم در المپیک 2021 است