مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-24سياسي

رییسی: همسایگان در اولویت دیپلماسی دولت سیزدهم هستند


رییس جمهور منتخب با بیان اینکه تعامل و گفت وگو با همسایگان، اولویت دیپلماسی دولت سیزدهم خواهد بود، گفت: گسترش روابط ایران و عمان با توجه به اعتماد سیاسی متقابل، - رییس جمهور منتخب با بیان اینکه تعامل و گفت وگو با همسایگان، اولویت دیپلماسی دولت سیزدهم خواهد بود، گفت: گسترش روابط ایران و عمان با توجه به اعتماد سیاسی متقابل، هدفی در دسترس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، شامگاه شنبه در گفتگوی تلفنی با هیثم بن طارق، سلطان عمان، ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: سابقه برادری دو ملت و پیشینه دوستی دو دولت آن قدر ریشه دار و مستحکم است که تحولات منطقه ای و بین المللی هیچ گاه نتوانسته آن را تضعیف کند.

رییس جمهور منتخب روابط دو کشور را همواره رو به گسترش توصیف کرد و افزود: با این وجود تعاملات تهران و مسقط با سطح قابل انتظار فاصله دارد لذا باید در اولین فرصت برنامه جامع گسترش روابط اقتصادی دو کشور زیر نظر کارشناسان دو طرف تنظیم شده و با تایید سران دو کشور اجرایی شود.

رییسی، عمان را همسایه ای قابل اعتماد و شریکی ارزشمند برای ایران برشمرد و اظهار داشت: با توجه به سطح اعتمادی که بین دو کشور وجود دارد، گسترش روابط در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هدفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: همسایگان در اولویت دیپلماسی دولت سیزدهم هستند

رییسی: همسایگان در اولویت دیپلماسی دولت سیزدهم هستند