مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 16:502021-07-24حوادث

کشف 40 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر


معاون هماهنگ کننده انتظامی استان از کشف 40 تن سنگ سیلیس قاچاق در این شهرستان توسط ماموران کلانتری ازندریان ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگ کننده انتظامی استان از کشف 40 تن سنگ سیلیس قاچاق در این شهرستان توسط ماموران کلانتری "ازندریان" ملایر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد رحیمی در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران کلانتری ازندریان شهرستان ملایر روز گذشته در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تراکتورحامل بار مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی این کامیون و تراکتور را جهت بررسی قانونی و دقیق تر متوقف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این سنگ های فاقد مجوز قانونی حمل، بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در بازرسی صورت گرفته توسط ماموران این یگان، به ترتیب مقدار 35 تن سنگ سیلیس قاچاق از کامیون و مقدار پنج تن نیز سنگ سیلیس از تراکتور کشف شد که با تشکیل پرونده هر دو متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در پایان بیان کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به حمل و جابجایی بدون مجوز قانونی سنگ سیلیس می کنند در دستور کار پلیس استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

کشف 40 تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر