مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-24اقتصادي

نیروگاه خورشیدی تصفیه خانه فاضلاب در جنوب تهران بهره برداری شد


نیروگاه خورشیدی تصفیه خانه فاضلاب با حضور مسئولان در جنوب تهران به بهره برداری رسید.

- ، ظهر شنبه و با حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و استاندار تهران، معاون وزیر نیرو و فرماندار ویژه شهر ری آیین بهره برداری از 13 نیروگاه تجدید پذیر خورشیدی، بادی و برقی آبی کشور، آیین بهره برداری از نیروگاه 420 کیلوواتی خورشیدی تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با اعتبار 4 میلیارد تومان در تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران بر روی کانال پساب خروجی تصفیه خانه احداث شد.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این 13 نیروگاه تجدید پذیر 410 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: با توجه به خشکسالی های امسال و محدویت های نیروگاه های برق آبی و حرارتی در تولید برق، توسعه نیروگاه های تجدید پذیر و در رأس آن ها نیروگاه های خورشیدی به یکی از سیاست های اصلی وزارت نیرو تبدیل شده است.

وی افزود: در استان تهران هم در شهرستان ری و پردیس شاهد بهره برداری از این نیروگاه های خورشیدی هستیم که می توانند کمک شایانی به افزایش تولید برق در استان کند.

سطح کانال تحت پوشش این نیروگاه خورشیدی در حدود 2500 مترمربع است که تعداد 1177 پنل 340 واتی ساخت ایران نصب شده است که ویژگی بارز این نیروگاه ها جلوگیری از تبخیر آب و همچنین استفاده از سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه خورشیدی تصفیه خانه فاضلاب در جنوب تهران بهره برداری شد

نیروگاه خورشیدی تصفیه خانه فاضلاب در جنوب تهران بهره برداری شد