مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:152021-07-24پزشكي

96 هزار نفر از گروه های هدف خراسان جنوبی در برابر کرونا واکسینه شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون در خراسان جنوبی 139 هزار دوز واکسن را تحویل گرفته ایم، گفت: 96 هزار نفر از گروه های هدف تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون در خراسان جنوبی 139 هزار دوز واکسن را تحویل گرفته ایم، گفت: 96 هزار نفر از گروه های هدف تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز شنبه دوم مردادماه در ستاد کرونای خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای بیرجند، قاین، طبس و زیرکوه در وضعیت قرمز قرار دارد و همچنان شاهد سیر صعود مبتلایان و بستری های بیماران کرونایی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در هفته گذشته در خراسان جنوبی 205 بیمار مبتلاء به کرونا داشته ایم و بستری های جدید نیز افزایش داشته است.

دهقانی با اشاره به اینکه هفته گذشته دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در غدیر واقع در خیابان پاسداران و سوله مدیریت بحران در خیابان نرجس راه اندازی شد، افزود: مرکز تجمیعی سوم نیز در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعالیت خود را آغاز می کند و در قاین، فردوس و طبس نیز یک مرکز تجمیعی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 هزار نفر از گروه های هدف خراسان جنوبی در برابر کرونا واکسینه شدند

96 هزار نفر از گروه های هدف خراسان جنوبی در برابر کرونا واکسینه شدند