مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-24سياسي

نقاط حادثه خیز در حوزه راه سمنان بازسازی شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: برخی راه های استان حادثه خیز است و نیاز به بازسازی و بهسازی دارند که باید در این حوزه اقدامات جدی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال 1400، میزان حوادث و تصادفات منجر به فوت در راه های استان با کاهش هفت درصدی روبه رو است.

وی افزود: با اقدامات و گزارش ها ارائه شده، استان در بحث ایمنی راه ها رشد خوبی داشته و در کشور جایگاه خوبی داریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به کاهش هفت درصدی حوادث منجر به فوت نشان از اقدامات همه جانبه دارد، بیان کرد: شاهراه اصلی، صنعتی، مهاجر و مسافرپذیر بودن استان باید مورد توجه قرار گیرد تا ما هرچه در توان داریم اقدامات در حوزه ایمنی راه ها را افزایش دهیم.

شریفی نژاد گفت: تمامی مسؤولان امر در حوزه ایمنی راه ها تلاش دارند تا با تعامل، هم گرایی و آموزش و آگاهی بخشی، در راستای پیشگیری از بروز حوادث گام بردارند.

وی افزود: برخی راه های استان حادثه خیز بوده، نیاز به بازسازی و بهسازی دارند که نیاز است تا در این حوزه اقدامات جدی صورت گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز در حوزه راه سمنان بازسازی شود

نقاط حادثه خیز در حوزه راه سمنان بازسازی شود