مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-24اقتصادي

کمتر از 50 حلقه چاه غیرمجاز در اردبیل داریم


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر کمتر از 50 حلقه چاه غیرمجاز در استان اردبیل داریم که از این جهت در کشور جایگاه ممتازی را به خود اختصاص داده ایم.

- ، فیروز ندایی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل میزان کاهش بارندگی ها در مقایسه با سال قبل و درازمدت 19 میلیمتر است که از لحاظ وضعیت بارشی در بین استان های کشور شرایط نرمالی را داریم.

وی تصریح کرد: از لحاظ زمانی و مکانی بارش ها وضعیت حادی را در استان داشته به گونه ای که ما در بهمن ماه و اسفندماه و همچنین سه ماه بهار با کمترین بارش روبه رو بودیم و بارش های احتمالی نیز به سرعت تبدیل به بخار شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل کاهش بارندگی در فروردین ماه را 69 درصد، اردیبهشت ماه را 33 درصد، خرداد ماه را 72 درصد و تیرماه را 78 درصد اعلام کرد و گفت: این وضعیت شرایط حادی را در استان به وجود آورده به طوری که اکثر کشاورزان نگران و ناراحت وضعیت کم آبی و عدم تأمین آب پایاب سد یامچی برای اراضی خود هستند.

ندایی افزود: وضعیت استان اردبیل حتی بدتر از برخی از استان های دیگر است چرا که پراکنش و بارش نامناسب بوده و شرایط خشکسالی را تشدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 50 حلقه چاه غیرمجاز در اردبیل داریم

کمتر از 50 حلقه چاه غیرمجاز در اردبیل داریم