مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-24سياسي

اقامه 2000 مورد نماز جماعت در مدارس گیلان


مدیر ستاد اقامه نماز گیلان از اقامه دوهزار مورد نماز جماعت در سطح مدارس استان قبل از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی ظهر امروز در اجلاس شهرستانی نماز در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: اکثر طلاق های صورت گرفته از بین تحصیل کرده ها بوده و دلیل آن فاصله گرفتن خانواده ها از دین است.

وی با بیان اینکه از خانواده ها انتظار داریم روش صحیح نماز خواندن را به فرزندان خود یاد دهند، گفت: برخی از دانش آموزان به دلیل بلد نبودن نماز خجالت می کشن و در صفوف نماز جماعت مدارس حضور پیدا کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گیلان حلقه ارتباط بین مدرسه و خانه را مسجد دانست و بیان کرد: در زمان حضوری بودن مدارس بالغ بر دوهزار مورد نماز جماعت در سطح مدارس استان گیلان اقامه می شد که 300 مورد آن از بین ائمه جماعت و مابقی از بین افراد معتمد مدرسه مسئولیت امام جماعتی را عهده دار بودند.

امام جمعه آستارا نیز در اجلاس شهرستانی نماز در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با بیان اینکه متأسفانه نماز در ادارات به اولویت آخر تبدیل شده و نماز جماعت در برخی ادارات اقامه نمی شود، اظهار کرد: اولین وظیفه مسئولین اقامه نماز و فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور کارمندان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه 2000 مورد نماز جماعت در مدارس گیلان

اقامه 2000 مورد نماز جماعت در مدارس گیلان