مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-24سياسي

منتظریم کرونا برود تا برای گردشگری کاری بکنیم


رییس کمیته گردشگری مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: متأسفانه در دوران همه گیری کرونا هیچ کاری در حوزه گردشگری نکردیم و منتظریم کرونا برود تا برای گردشگری کاری بکنیم.

- ایسنا/همدان رییس کمیته گردشگری مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: متأسفانه در دوران همه گیری کرونا هیچ کاری در حوزه گردشگری نکردیم و منتظریم کرونا برود تا برای گردشگری کاری بکنیم.

مسعود ملکی شنبه 2 مردادماه در نشست هم اندیشی فعالین حوزه گردشگری در پساکرونا، بیان کرد: مقصد گردشگری در حوزه گردشگری بسیار مهم است و تمام دنیا تلاش می کنند شهر خود را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنند.

وی ادامه داد: همدان از زمان تشکیل دولت ماد یعنی حدود 2700 سال پیش به عنوان مقصد گردشگری شناخته شده است و این یک حسن به شمار می آید و نشان می دهد شهر ظرفیت ها و ویژگی های خوبی در این زمینه دارد.

ملکی تصریح کرد: در دنیا توسعه گردشگری شتاب زیادی گرفته است اما ما در این حوزه خوب عمل نکردیم و مشاهده می کنیم کشورهایی با سابقه تمدنی کم که حرفی برای گفتن ندارند اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه 99 درصد آثار موزه دوحه قطر ایرانی است، اظهار کرد: این کشورها از خود هویتی ندارند اما با ساخت جاذبه های گردشگری سعی در جذب گردشگر کردند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظریم کرونا برود تا برای گردشگری کاری بکنیم

منتظریم کرونا برود تا برای گردشگری کاری بکنیم