مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-24سياسي

خرید خدمت سربازی دیگر وجود ندارد/ افرادی که 8 سال غیبت سربازی داشته اند چه کنند؟


رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: مطابق قانون بودجه 1400 مشمولان وظیفه غایبی که بیش از 8 سال غیبت از سربازی داشته و در سال 97 و 99 بخشی از اقساط خود را پرداخت کرده اند برای تکمیل پرونده و پرداخت کل اقساط فقط در سال 1400 فرصت دارند .

- جی پلاس؛ رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال 1400 آخرین فرصت تکمیل پرونده و تسویه حساب متقاضیان خرید خدمت در سال 97 است.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تایید بر این مطلب که ستاد کل نیروهای مسلح با هرگونه خرید خدمت سربازی مخالف است در خصوص مشمولان غایبی که در سال 97 در طرح جریمه غیبت سربازی شرکت کرده و تسویه حساب نکرده اند اظهار داشت: آخرین مهلت تکمیل پرونده مشمولان غایبی که در سال 97 متقاضی پرداخت طرح مشمولان غایب بوده اند طبق قانون بودجه تا سال 1400 است.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مطابق قانون بودجه 1400 مشمولان وظیفه غایبی که بیش از 8 سال غیبت از سربازی داشته و در سال 97 و 99 بخشی از اقساط خود را پرداخت کرده اند برای تکمیل پرونده و پرداخت کل اقساط فقط در سال 1400 فرصت دارند تا بتوانند مابقی بدهی را پرداخت کرده و کارت معافیت خود را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خدمت سربازی دیگر وجود ندارد/ افرادی که 8 سال غیبت سربازی داشته اند چه کنند؟

خرید خدمت سربازی دیگر وجود ندارد/ افرادی که 8 سال غیبت سربازی داشته اند چه کنند؟