مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 11:452021-07-24سياسي

رییس کل دادگستری گلستان معارفه شد/ هاشمیان بر مسند عضو دیوان عالی کشور


حیدر آسیابی امروز با حضور معاون اول قوه قضاییه به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان گلستان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در آیین معارفه و تکریم رییس کل دادگستری استان گلستان حیدر آسیابی به عنوان رییس جدید معرفی و از خدمات 6 ساله هادی هاشمیان در استان گلستان قدردانی شد، مراسم معارفه رییس کل دادگستری استان با حضور معاون اول قوه قضاییه و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در گرگان انجام گرفت.

هادی هاشمیان رییس کل پیشین دادگستری استان گلستان نیز بر مسند عضو معاونت دیوان عالی کشور قرار گرفت تا در مسوولیت جدید بتواند خدمات دیگری در کارنامه 35 ساله خود در قوه قضاییه رقم بزند.

*هاشمیان: در و مبارزه با فساد از مسائلی بودند که در دادگستری محور قرار داشت تلاش کردیم در مدت مسئولیت از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم تا اتفاقات خوبی به نفع مردم حاصل شود.

هاشمیان با بیان اینکه استان گلستان پایتخت اقوام در کشور است این مهم را الگویی در کشور برشمرد و گفت: گلستان با رنگین کمانی از اقوام توانسته جایگاه خوبی در سطح کشور داشته باشد، وحدت همواره خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

*آسیابی: مسئولیت نباید باعث مصونیت قضایی باشد در آیین معارفه حیدر آسیابی رییس کل دادگستری استان گلستان نیز با تاکید بر اینکه ولایت، انقلاب و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گلستان معارفه شد/ هاشمیان بر مسند عضو دیوان عالی کشور

رییس کل دادگستری گلستان معارفه شد/ هاشمیان بر مسند عضو دیوان عالی کشور