مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-24اجتماعي

80 درصد راه های روستایی خسارت دیده کهگیلویه و بویراحمد در سیل تابستانه بازگشایی شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 درصد راه های روستایی این استان که در سیل تابستانه مسدود شدند، بازگشایی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 درصد راه های روستایی این استان که در سیل تابستانه مسدود شدند، بازگشایی شد.

محمدحسین نصیری راد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در پی بارش های اخیر و وقوع سیل در برخی مناطق روستایی استان راه های بسیاری از این روستاها به علت شدن بارش و جاری شدن سیل مسدود شد.

وی اظهار کرد: در این بارش ها جاده ارتباطی روستاهای آرند، بناری، دلی باریک، دره شیری، خیمند، طسوج، سادات، مارگون به شاه غالب، سیلاب و کلوار، عدور، مورک علیا و سفلی و مورزرد زیلایی مسدود شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین بر اثر جاری شدن سیل در بارشهای اخیر راه های برخی مناطق عشایری استان از جمله طسوج، جادنما، دامور، دره جوجه، برخی از مناطق زیلایی، حوزه کوه سیاه دنا، عشایر کاکان و سپیدار بسته شد.

نصیری راد عنوان کرد: با تلاش راهداران و همکاری فرمانداران و بخشداران 80 درصد راه های روستایی مسدود شده در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شده و تلاش می شود بقیه راه های مسدود شده نیز تا دوم مرداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد راه های روستایی خسارت دیده کهگیلویه و بویراحمد در سیل تابستانه بازگشایی شد

80 درصد راه های روستایی خسارت دیده کهگیلویه و بویراحمد در سیل تابستانه بازگشایی شد