مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-24اقتصادي

طی هشت سال در فارس 3280 کیلومتر راه احداث شده است


مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: طی هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید در استان فارس 3280 کیلومتر انواع راه احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/فارس مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: طی هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید در استان فارس 3280 کیلومتر انواع راه احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

جعفر زاهدی گفت: طی 8 سال گذشته در استان فارس 707 کیلومتر بزرگراه شامل قسمتی از بزرگراه شیراز- فسا- داراب، بزرگراه شیراز-جهرم-لار، بزرگراه مرودشت –درودزن و همچنین بخشی از بزرگراه شیراز – فیروز آباد – جم ، محور قدیم فسا – داراب و بخشی از محور بزرگراه فسا – استهبان – نی ریز – کرمان، احداث شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس، زاهدی افزود: طی این مدت 480 کیلومتر راه اصلی در فارس احداث شده که مهمترین آنها راه ارتباطی فیروز آباد- فراشبند-کازرون، فیروز آباد - قیر و کارزین، سورمق – اقلید – یاسوج، فسا- جهرم-قیر و کارزین، دولت آباد – زرین دشت، ارسنجان – کره ای – مزایجان و داراب – ایج – استهبان بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس همچنین گفت: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید 2100 کیلومتر راه روستایی نیز در این استان احداث و بهسازی و بهره برداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی هشت سال در فارس 3280 کیلومتر راه احداث شده است

طی هشت سال در فارس 3280 کیلومتر راه احداث شده است