مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-24سياسي

هزینه قبور اموات کرونایی زاهدان رایگان شد


با رییس جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت و گویی داشتیم و درخواست کردم تا بسته های کمک های معیشتی، ماسک و مواد ضد عفونی را تا هرجا که در توان دارند به استان ارسال کنند که محموله هایی در این خصوص به سیستان و بلوچستان فرستاده شده است.

- در پی پیشنهاد دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی به شهردار مرکزاین کلان شهر، هزینه قبور و تغسیل اموات کرونایی نیازمند رایگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در این جلسه که در محل ستاد مردمی جبهه فرهنگی_اجتماعی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان(بنیاد فرهنگی_ اجتماعی خاتم الاوصیاء) برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش جهادگران در بخش های مختلف، گفت: در اصل، جهادگران با خدا معامله می کنند عزیزانی که جهاد کرده و در این خطه کار می کند اجرشان را قطعا خدا خواهد داد.

وی ادامه داد: جهادگران انتظارات به حقی دارند که مسئولین و خدمتگذارانشان تا آنجا که می توانند و از دستشان بر می آید باید در راستای تحقق آنها کمک کنند.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از جهادگران از عدم حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم تدفین پیکر شهید سابقی نژاد در گلزار شهدای زاهدان نیز گفت: پیرو وعده ای که در سفر چند روز گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان داده ام که به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه قبور اموات کرونایی زاهدان رایگان شد

هزینه قبور اموات کرونایی زاهدان رایگان شد