مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-24سياسي

ضرورت احیا و ترویج سنت حسنه اطعام غدیر در میان مردم


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تأکیدات معصومین در زمینه اطعام در روز غدیر، گفت: باید این سمت حسنه در میان مردم احیا و ترویج و تبلیغ شود.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر شنبه در نشست خبری ضمن تبریک عید غدیر خم با بیان اینکه غدیر به عنوان عید الله اکبر نامیده شده است، اظهار کرد: بزرگترین روز سُرور بشریت روز ظهور و ابلاغ ولایت و امامت حضرت علی (ع) است.

وی با اشاره به اینکه تمام ائمه اطهار (ع) در جهت بزرگداشت این روز بزرگ سفارشات ویژه ای داشته اند، افزود: اگر مردم پیام غدیر را دریافت کرده و حقیقت غدیر را بزرگ می داشتند اعظم مصائب یعنی واقعه کربلا رخ نمی داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: اگر همه اهل معنا، عدالت خواهان واقعی و صلح جویان جهانی و خدا محوران عالم می خواهند به اوج آرمان ها و آرزوی خود برسند باید فرهنگ و پیام غدیر را بزرگ نگه دارند.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برای بزرگداشت این روز بزرگ، اضافه کرد: برای تبیین و تبلیغ پیام غدیر بیش از 110 ایستگاه تبیینی با عنوان میعاد غدیر با حضور کارشناسان فرهنگی و دینی، مبلغین و معلمین داوطلب در معابر عمومی با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیا و ترویج سنت حسنه اطعام غدیر در میان مردم

ضرورت احیا و ترویج سنت حسنه اطعام غدیر در میان مردم