مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-24سياسي

آقایان هنوز دنبال صدور مجوز انتقال آب هستند


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح های انتقال آب گفت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفته است که اصفهان نه تنها به آب شرب بلکه به آب کشاورزی هم نیاز ندارد اما هنوز در مخیله آقایان و برنامه ریزان، - ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح های انتقال آب گفت: رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفته است که اصفهان نه تنها به آب شرب بلکه به آب کشاورزی هم نیاز ندارد اما هنوز در مخیله آقایان و برنامه ریزان، پیگیری صدور مجوز زیست محیطی برای انتقال آب وجود دارد.

سید کریم حسینی در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی استان خوزستان که امروز (2 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: همه چیز در مورد مشکلات خوزستان مشخص است؛ خوزستان استانی ثروتمند با مردمی فقیر و در فقر نگه داشته شده است.

این خون دل خوردن ها مربوط به یک سال گذشته است که این صحبت ها مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با وزیر نیرو در خصوص وضعیت آب استان خوزستان، افزود: با وزیر جهاد کشاورزی نیز در خصوص فاز اول طرح 550 هزار هکتاری جلسه داشتیم.

خون دل نمایندگان مردم از این بابت است که چرا با وجود برگزاری این همه جلسه و پس از گذشت یک سال از عمر مجلس شورای اسلامی، این صحبت ها تکرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان هنوز دنبال صدور مجوز انتقال آب هستند

آقایان هنوز دنبال صدور مجوز انتقال آب هستند