مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-24سياسي

دلایل اصلی معضل آبی خوزستان / لزوم تکمیل طرح آبرسانی غدیر


برای رفع مشکلات آب خوزستان باید تکمیل طرح آبرسانی غدیر در اولویت دولت و وزارت نیرو باشد در حالی که ما شاهدیم این طرح فقط 47 درصد پیشرفت داشته است.

- ، فتح الله طلوعی بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرس ی کل کشور در پاسخ به اینکه سازمان بازرسی کل کشور در بحث ورود به مشکلات آب استان خوزستان به چه مسائلی رسیده است، اظهار کرد: دو بحث اساسی وجود دارد که یک بحث مربوط به آب شرب استان خوزستان است.

بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرس ی کل کشور گفت: در این حوزه سال 88 طرح بسیار مهمی به نام طرح آبرسانی غدیر آغاز شد که هدف آن رساندن آب با کیفیت و با کمیت لازم از محل دریاچه دز به 26 شهر و هزار و 608 روستا بود.

طلوعی افزود: سازمان بازرسی سال 88 که این طرح آغاز به کار کرد، مشکلاتی را مشاهده کرد که، چون این طرح جزو طرح های مهم و حساس بود با پیگیری های ما ملاحظات پدافندی محقق شد و جنس لوله هایی هم که به کار می رفت اشکالاتی داشت و مکرر دچار تغییر می شد.

وی گفت: مطالعات طرح کامل نشده بود و اجرای این طرح از سد دز و دریاچه دز آغاز شد تا در مسیر بتواند به آن 26 شهر آبرسانی کند و سال 88 به واسطه ضرورت و اضطراری که وجود داشت از آخر خط شروع کردند و حدود 100 کیلومتر لوله گذاری انجام شد و آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر صورت گرفت، اما به واسطه اینکه هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل اصلی معضل آبی خوزستان / لزوم تکمیل طرح آبرسانی غدیر

دلایل اصلی معضل آبی خوزستان / لزوم تکمیل طرح آبرسانی غدیر