مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-24ورزشي

تفاهم نامه های هیات ورزش همگانی خوزستان با شهرداری ها به سرانجام برسند


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که تفاهم نامه های هیات ورزش همگانی خوزستان با شهرداری ها به سرانجام برسند، گفت: آن چیزی که می تواند به ورزش همگانی برای توسعه و موفقیت کمک کند، - ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که تفاهم نامه های هیات ورزش همگانی خوزستان با شهرداری ها به سرانجام برسند، گفت: آن چیزی که می تواند به ورزش همگانی برای توسعه و موفقیت کمک کند، همدلی و همراهی است.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان که امروز (دوم مرداد) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم رییس جدید هیات با پشتکار و همتی که دارد بتواند با استفاده از تمام ظرفیت ها کارهای خوبی را انجام دهد.

امیدوارم در فصل جدید، کارهای خوبی در حوزه ورزش همگانی اتفاق بیافتد و شاهد فعالیت بیشتر شهرستان ها و استفاده از ظرفیت شهرداری ها و ارگان ها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی عنوان کرد: در زمان رییس قبلی هیات، چند تفاهم نامه خوب منعقد کردیم که از رییس جدید هیات می خواهم این تفاهم نامه ها با شهرداری ها را به سرانجام برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که همه باید به باقری رییس هیات ورزش همگانی خوزستان کمک دهند، گفت: آن چیزی که می تواند به ورزش همگانی برای توسعه و موفقیت کمک کند، همدلی و همراهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه های هیات ورزش همگانی خوزستان با شهرداری ها به سرانجام برسند

تفاهم نامه های هیات ورزش همگانی خوزستان با شهرداری ها به سرانجام برسند