مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-24سياسي

بیکاری از مشکلات جدی کشور است/ ایجاد شغل یک عبادت محسوب می شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیکاری را یکی از مشکلات جدی کشور دانست و گفت: شیوع کرونا بیکاری را افزایش داده است لذا ایجاد یک شغل عبادتی ویژه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز وضعیت آن بغرنج تر شده است که این موضوع خانواده ها و افراد را تحت فشار شدیدی قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بیکاری عزت نفس را از بین می برد، تصریح کرد: اینکه فردی با تلاش بسیار مدرک عالیه تحصیلی می گیرد؛ اما به جای اینکه تکریم شود، بیکار می ماند و عزت نفس او خدشه دار می شود، بسیار آزاردهنده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه کاهش این معضل عظیم تلاش مضاعفی می خواهد، گفت: اگر با تلاش مجموعه هایی چون دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حتی یک نفر بیشتر مشغول به کار شود، بدون شک ارزش آن از هر عبادتی بالاتر است.

وی افزود: یقین داریم ارزش مشغول به کار کردن یک نفر از هر اعتکاف و روزه و نماز شبی بالاتر است؛ زیرا با اشتغال فرد هم درآمدی برای او و خانواده اش مهیا شده و هم عزت نفس وی احیا می شود تا نزد خانواده شرمنده نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: متأسفانه بسیاری از خانواده ها به دلیل همین بیکاری سرپرست خانواده به طلاق و جدایی کشیده شده اند؛ زیرا بیکاری و مشکلات اقتصادی، فشار سنگینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری از مشکلات جدی کشور است/ ایجاد شغل یک عبادت محسوب می شود

بیکاری از مشکلات جدی کشور است/ ایجاد شغل یک عبادت محسوب می شود